sobota, 5 marca 2016

OTP week

Hello, it's me~ I've been wondering if after all this years you'd like to meet~~
Przyszłam ogłosić co nieco. Moja dobra znajoma Shiruslayer zorganizowała taki polski OTP week - Wyzwanie 7 dni z twoim OTP  i wyzwała mnie (poniekąd xD) i teraz od niedzieli (06.03) będę wypisywać małe shoty z otp. Moglibyście spodziewać się Shizayi ( oh well), ale zaskoczę was, że idę z nurtem mojej ostatniej fazy i będę pisać znów Haikyuu, a konkretnie IwaOi. Przepraszam tych, co tu są a nie oglądali HQ, że znów nie będą mieli nic do czytania ;_; W ogóle mam wrażenie, że polski fandom Haikyuu w ogóle nie istnieje xD Jest parę blogów z kagehina ( D: why), jest Black, jestem ja... i co, czy to tyle? To boli. Oglądajcie Haikyuu i piszczcie coś poza kagehiną xD *koniec komunikatu społecznego* Jak coś znacie albo sami piszecie (oprócz kagehiny i kurokena) z HQ, to zarzućcie linkiem xD
A wracając do OTPweek - niżej zostawiam linki do tego, zobaczcie, czego można się spodziewać przez najbliższy tydzień ( rany, mam nadzieje, że dam radę xDD ). A może sami zechcecie się przyłączyć? Zabawy nie ograniczają daty, więc można dołączyć w każdej chwili. W ogóle zastanawiam się czy nie zrobić 2 tygodni - jeden na Iwaoi a drugi na Shizayę, jakaś rekompensata dla tych nie w fandomie xD <3 
Życzcie mi powodzenia i wytrwałości, i trzymajcie kciuki żeby moja szkoła nie postanowiła mi dojebać </3 
Dodatkowo puszczam nową ankietę, orientacyjnie xD Można głosować z anonima c:


Link do blggera

Link do wattpada


ps. Pracuję nad 3 rozdziałem Wielkiego Króla, depresji ciąg dalszy xD ( ten moment, gdy fandom nie istnieje a ty i tak czujesz, że go wypalasz od środka xD) 


basicly iwaoi ♥

10 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać tych oneshotów ^~^
    Już niedziela ;___; Jutro poniedziałek.. Nie chcem.. A od wtorku egzaminy próbne.. Zabijcie mnie, bo nie zdzierżę.
    Tyle w kwestii mojego komentarza xoxo
    Pozdrawiam, ślę ci duuużo weny do pisania i Oyasumi, dzień dobry, miłego popołudnia, dobry wieczór czy kiedy ty to tam czytasz xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, nie pozostaje mi nic innego jak czekać ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz obejrzeć anime i cierpieć razem z nami xD

      Usuń
    2. meh, nienawiść do siatkówki samej w sobie zbytnio przeważa :P

      Usuń
  3. Nie wiem czy znasz, ale istnieją jeszcze: http://ruttan-po-godzinach.blogspot.com/ i http://monochromatyzm.blogspot.com/
    A, że dziewczyny piszą przecudnie(moje skromne zdanie) to polecam zajrzeć ;)
    A od siebie dodam jeszcze, że zaczęłam piszczeć na wieść o tygodniu IwaOi także masz we mnie wierną czytelniczkę i będę trzymać kciuki~
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, dzięki ci wielkie!!! Już wiem co będę teraz czytać xD

      Usuń
  4. O, Iwaoi week, będę czytać. 8)
    Co do blogów z pairingami z Haikyuu - w polskiej blogsferze prawie ich nie ma. A jeżeli jakieś są, to niekoniecznie dobre. Właśnie dlatego zdecydowałam się czytać po angielsku.
    A, sama też piszę fanfiki z HQ (i nie tylko), więc zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie nie ma ja nie żyje XDDDDD
    omg ale najebałaś oliwy /odwala trzy zdrowaśki/
    dotelepię się i skomentuję w łikend D:

    OdpowiedzUsuń