czwartek, 1 listopada 2012

Hitori ja nai - przedstawienie postaci i opis.

Hitori ja nai- Nie jesteś sam. (Jak jakaś nazwa fundacji lol)Moje pierwsze opowiadanie shonen ai jakie napsiałam. A właściwie pisałam je z moją przyjaciółką przez wakacje i wreszcie doczekało się publikacji. Mam nadzieję, że się spodoba :3

POSTACIE:


Haruki Tadachi- lat: 16, ur. 18 marca, wzrost: 167cm, wygląd: szczupły, czarnowłosy chłopak z nieco dziecięcym wyrazem twarzy i niebieskimi oczami. Charakter: łatwo się przywiązuje, wygadany, wstydliwy, przeważnie inteligentny(reszta ujawini się w czasie histroii) zainteresowania: plastyka, mangi, muzyka. Lubi koty.

Takashi Nayagawa- lat:16, ur. 24 listopada, wzrost: 180cm, wygląd: wysoki blondyn o czarnych oczach, wysportowany. Charakter: leniwy, inteligentny, ma swoje zdanie, zabawny (reszta wyjdzie w praniu xD)

postacie drugoplanowe:

Ichiro Yakuzawa- 16lat, ur.2 maja, wzrost: ok.180 wygląd: wysoki, mocno brązowe włosy z grzywką opadającą na kocie,zielone oczy. Charakter: (ukarze się w opowiadaniu) przyjaciel Takashiego z dzieciństwa.

Inne postacie będą opisywane w ciągu opowiadania :D

Szczególne podziękowania dla Pauliny, która pomagała w pisani i właściwie historia jest pół na pół jej i moja~

4 komentarze:

  1. *czyta opis Ichiro* Wysoki, brązowe włosy, zielone oczy... Tatsuya, wracaj do mnie ty cholero jedna! Zrobiłam z Ciebie w większości uke w bonusie ale się poprawię!

    Wszystko ukaże się w praniu... Jakbym siebie słyszała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeby nie bylo jak wymyslilysmy Ichiro Tatsuyi jeszcze nie znalam xD

      Hahaha biedny xD Uke przejal inicjatywe lol

      Usuń
  2. Osz kurde.. zaczynam czytać ! XD "Kocie zielone oczy" o3o Ayami :Reszta okaże się w praniu.. Ty lepiej pisz ,a nie ! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. :) Ciekawa jestem o czym dokładnie jest to opowiadanie. xd
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń