czwartek, 28 sierpnia 2014

!!!!!!!OGŁOSZENIE!!!!!!!!!

Hej wszystkim!! ^^
Oto wielkie ogłoszenie - Będę tłumaczyć LIKE A DRUM! :D Tego to się na pewno nie spodziewaliście awww na moim niemalże shizayowym blogu wyląduje JeanMarco, ale oni też są cudni ♥ Okej, może zwięźlej oraz dla tych nieogarniętych w temacie - Like a Drum jest angielskim fanfickiem pisanym przez Lownly i opowiada o Jeanie, Marco i innych członkach 104th składu, ale na uniwerku xD JeanMarco w czasach współczesnych. Fanfick jest przezabawny, mega uroczy i naprawdę wart uwagi. Jest pisany z dwóch perspektyw - My beating heart, czyli Marco i His beating heart, czyli Jean. Póki co napisanych jest 7 rozdziałów z obu perspektyw co daje 14 xD Jestem w środku tłumaczenia 1 rozdziału. Idzie... jak idzie, ale sprawia mi to tyle frajdy. Jeszcze nie tłumaczyłam czegoś tak dużego, ale postaram się zrobić co w mojej mocy żebyście mogli przeczytać tą zajebistość po polsku xD Wreszcie mój angielski przejdzie przez porządny test ^^  I żeby nie było, bo różni się ludzie znajdują, Lownly jest poinformowana, że będę tłumaczyć, dostałam jej pozwolenie i życzenie powodzenia c:
Z informacji technicznych publikowania rozdziałów, zrobię to tak jak autorka, czyli 1 My beating heart i 1 His beating Heart i tak dalej. Nie wiem, kiedy opublikuję 1 rozdział, bo potrzebuje on pilnej korekty xDD Ale spoko, ja to zrobię i we wrześniu powinien się pojawić. Jeżeli ogarnę się z LAD i ze szkołą [1 liceum oto nadchodzę] to całkiem możliwe że będę też wrzucać jakieś swoje opka c: No to tyle, tak żeby wam zrobić smaka zapodaję fanowski zwiastun Like a Drum autorstwa Mentalprodigy oraz linki do oryginału i kilku bonusowych stronek. To powodzenia w nowym roku szkolnym i do zobaczenia przy 1 rozdziale ^^ już się nie mogę doczekać, aww ♥






Tumblr Lownly
Oryginalne Like a Drum
Tumblr Johannathemad - rysuje dużo fanartów, także do LAD i te piękne obrazki, które widzieliście w zwiastunie to jej robota


7 komentarzy:

  1. Od niedawna stalkuję twojego bloga~ (wiadomo, jeden z lepszych no i shizaya B) *to mój pierwszy kom*) a teraz będzie jeszcze JeanMarco~~ wielbię cię dziewczyno, mało jest (o ile wogóle nie ma) ich w internetach (angielskich nie tykam nawet patykiem przez szmatkę) a to taka urocza parka :3 rozpływam się~~~ I SIĘ KURNA ZARAZ POTOPIĘ! *ależ ja słodzę, cóż za kom*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww dziękuję ♥ co do JeanMarco ja czytałam jakieś polskie ff, ale LaD bije je na głowę xD chociaż na pewno jest jakiś dobry, tylko trzeba poszukać :D

      Usuń
  2. No, zobaczymy czy to będzie fajne :D jak przeczytałam pairing...to na mojej twarzy pojawiło się jedno wielkie wtf ._. zresztą, ja uważam że jakiekolwiek pairingi z snk są dziwne i nie powinny istnieć ;-; (ta, nawet erenxlevi)
    btw Ty też 1 liceum? Znaczy, ja do technikum ale też 1 klasa :3 Ten stresik no nie ._. I zmieniłaś znowu wystrój bloga xd ciekawe ile jeszcze razy to zrobisz :P No, w każdym razie ja czekam na 1 rozdział, a nóż widelec mi się sodoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cooo? ?? Z snk akceptuje 2 pairingi jeanmarco i levihanji i to wszystko. Levieren jest tak z dupy wzięty. Wow jeden skopal drugiego TO PEWNIE MIŁOŚĆ- typowe yaoistki xD ten ff na pewno się wam spodoba ^^ właściwie to do liceum idę na luzie i pełna pozytywnych emocji c: a co do wyglądu bloga- zmieniam go z każdą nową notką :D żeby nie było monotonne :3 ten wyjątkowo mi się podoba bardzo no i baner na gorze sama zrobiłam Yeah :>
      Spodoba spodoba a jak nie to wymyśle dla Cb jakiegoś oneshota tylko podaj pairing xDD

      Usuń
  3. Haru skarbie szalejesz xDDDDDD
    Omg, tak bardzo się cieszę, że to tłumaczysz *^* Nie mogę się doczekać xD
    Mimo iż dopiero zaczęłam czytać LAD to wiem, że to opo wymiata.
    JeanMarco, to najlepszy i jedyny paring z snk, więc naprawdę mam mega zaciesz*^* *^*
    Czekam niecierpliwie na 1 rozdział po PL i zachęcam innych do czytania, bo to opowiadanie jest naprawdę warte uwagi *^*
    P.S. Oczywiście wspieram mentalnie przy wszystkich trudnych słówkach i żartach, które śmieszą tylko po eng xDDDDDDDDDD
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń