środa, 1 kwietnia 2015

WAŻNE! PRZENOSINY BLOGA

Hej wam c: Sorki, że dawno nie było posta, właśnie kończę tłumaczyć 3 rozdział Lad, więc powinien pojawić się niedługo, aleeeee..... pod nowym adresem :D Tak, z pewnych względów,  o których nie będę już tutaj wspominać, jestem zmuszona przenieść bloga na pod inny adres, link poniżej. Trochę smutno, bo tutaj mam już tylu obserwatorów i taką wielgachną liczbę wyświetleń, no ale jak mus to mus :(  Mam nadzieję, że już wkrótce spotkamy się na nowej stronce w równie licznym gronie. 
Tego bloga nie usuwam ze względu  na ilość opowiadanek, jakie się tu nazbierały xD przeniosę tylko LaD, bo tam będę go kontynuować :D 



5 komentarzy:

  1. *włącza link*
    *pisze komentarz*
    :o wHY
    *słyszy muzykę i ogarnia że to fejk*
    -.- jestem taka naiwna, daję się nabierać na prima aprillis ;-; buu ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDDD trolololo
      Rozdział Lad dzisiaj wieczorem c:

      Usuń
  2. Lol, też się nabrałam nooooo xD
    Łykam wszystko jak pelikan xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha czemu ja cały dzień zapominam, że jest 1 kwietnia noooo x3 Udało Ci się~

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhuhu~ A ja jestę mondra xd i najpierw przeczytałam komentarze ^.^ Brawo dla mnie~!! *0*
    Nie ważne, że dwa dni po PA xd

    OdpowiedzUsuń