sobota, 10 stycznia 2015

BREAKING NEWS


LUDZIE ajdhgajhdgjfhasgfdjhg NOWY SEZON DURARARY MA JUŻ 1 ODCINEK OHMAJNGOT nie mogę się uspokoić xDD *fangirl mode: on , level: hard* Ci co mnie "znają" dłużej wiedzą jak szaleję za tym anime, to mój number #1 na równi z Evangelionem. Już widzę ten napływ nowych fanficków shizayowych w sieci <3 <3 oczywiście to samo tyczy się mojego bloga, postaram się o coś równie dobrego jak "Słuchaj tylko mnie" (btw kto nie czytał niech leci czytać, nie pożałuje ; ) )  NIECH ODŻYJE FANDOM! (a wytrwali niech obudzą się ze snu, możecie się pokazać xD) Rany, naprawdę tak się cieszę, oglądałam odcinek z bananem na ustach, tyle nowych postaci, taki materiał na ff *-* *Haru odkryła kopalnię* W ogóle zaczęłam pisać oneshota (Shizaya oczywiście) jeszcze przed 1 odc i jakoś stanął, ale teraz mam zamiar i chęci go dokończyć i dodać. Normalnie motywacja do życia xD Pozdrawiam was, taki spontaniczny post, ale musiałam się podzielić swoją radością i być może poinformować co niektórych ^^ Póki co odcinek jest po angielsku, ale myślę że szybko przetłumaczą i będę mogła sobie obejrzeć raz jeszcze xD


4 komentarze:

  1. ASKjsakjafkafjjaklfs HARU NO NORMALNIE DOSTAŁAM ATAKU PADACZKI. ZARAZ ODSZUKAM SHIZA... DURARARĘ I OBEJRZĘ JAK DORWĘ SIĘ DO TEGO AHADLKJDA *O*
    Zaraz dostanę kolejnego ataku XD
    ...
    ...
    Oh, po angielsku...
    Tak to jest jak czyta się do połowy ;w; Ale ok, poczekam :|

    OdpowiedzUsuń
  2. GDZIE? *Q* Niemożliwe! Już?! Ale...jak...kiedy ohhhh *q* Teraz to narobiłaś szumu i nie będę się mogła doczekać po pl xD

    OdpowiedzUsuń
  3. KYAAAAAA. Ja mam zamiar obejrzeć jutro po basenie!

    Chcę więcej Shizayi!!!

    Słuchaj tylko mnie czytałam z pięć razy. Kocham klimaty chorób psychicznych, a to opo szczególnie mnie urzekło. Zajebistość <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg serio 5 razy xDD wow to jest... wow tego sie nie spodziewałam, ale bardzo mnie to cieszy c:
      Odsyłam do moich one-shotów xD
      hmmm no to może walnę jeszcze jakieś psychozowe fanficki hehehe ludzie czują klimat
      Aww <3

      Usuń