poniedziałek, 6 października 2014

Ręka jak złamana nananananana

A tak serio to nie złamana ale palec wybity, więc wszystkie planowane rozdziały będą miały opóźnienie publikacji ;_;
tj.
My beating Heart 2
His beating Heart 2
Halloweenowy one shot

My beating heart miało wyjść w następnym tygodniu ale rytm wydawania został zaburzony przez wybity palec na koszykówce (idź na 3 zajęcia - wybij palec.) cóż moje życie mnie nienawidzi xDD Będę tłumaczyć ale powoli bo pisanie na komputerze (a także długopisem) jest mega trudne i robie to mega wolno ;_; także oneshota postaram się skończyć na czas, My beating Heart powinno wyjść w 3 tygodniu października. Gips uziemia mnie na 2 tyg ;-;  To tyle z meldunku, do zobaczenia c:


10 komentarzy:

  1. HARUUUUUUUU~~~~~OMG DRAMA MOJEGO ŻYCIA < nie ważne, że to ty masz palec w gipsie xD > Ale serio to wielce ubolewam nad opóźnieniem ;-; I kuruj się! Wracaj nam szybko do zdrowia i pisz ~~ Dobrego humorku podczas niedyspozycji xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie smutne TT^TT Znaczy, nie żebym się przejmowała czyimś cierpieniem, ale nie będę mieć co czytać D:
    A tak serio to życzę powrotu do używalności palca :3 Ja umarłabym chyba bez możliwości stukania w swoją klawiaturkę D: Choćby napisanie głupiego komentarza albo zalogowanie się...wszystko tego wymaga ._. Także...ganbare!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś przetłumaczyć fanfic Wisteria. To też jest JeanMarco

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ręka? :3 Kiedy mona spodziewać się nowego rozdzialiku?

    OdpowiedzUsuń
  6. CZEKAMY NA CIEBIE HARU-CHAN

    OdpowiedzUsuń
  7. Biednaś~!! ;-; Ale sądzę, że przez tyle czasu twój palec już się zagoił~!! Co oznacza, że tu i teraz chcę kolejny wpis...kolejną notkę, post...czy jak ty to tam nazywasz~!!! Mam nadzieję, że niedługo coś wstawisz *o* I oczywiście nie chcę cie pospieszać, ani nic..xd
    Pozdrawiam, kolorowych, czasu, weny i takich tam~! :*

    OdpowiedzUsuń