środa, 13 lipca 2016

INFO - Królowie Lata - Nowy Blog

Hej hej, zgadnijcie co robię, mając do nadrobienia opowiadania tutaj - Tak, zakładam kolejnego bloga xDD What is life 
Przedstawiam wam bloga pod tytułem Patrząc przez palce, słońce oślepia tak samo, na którym będzie powstawać opowiadanie autorskie. Pisać je będę z Aiko Hori, którą część z was może kojarzyć. Takie nasze wakacyjne rpg, ale spoko, będzie pisane w trzeciej osobie, postaramy się o spójność punktów widzenia. Opis znajduje się  już w pierwszym poście na tym blogu, ale napiszę go też tutaj w skrócie. Bardzo zachęcam do śledzenia także tego nowego bloga, bo mam wrażenie, że to opowiadanie może wyjść superaśne. Nie skupiamy się jedynie na romansie, będzie fabuła czy coś, znacie mnie xD Opowiadanie nosi tytuł Królowie lata

poniekąd motywem przewodnim jest piosenka Bastille - Good Grief 

Opowiadanie będzie też dostępne na moim koncie na wattpad.com 

Odkrywanie gór, odkrywanie siebie, a to wszytko pod letnim słońcem. Górskimi szlakami podążać będziemy za Marcelem i Oliwerem oraz innymi bohaterami, których nasi chłopcy poznają we wsi Jezioraki, gdzie obaj spotykają się, przyjeżdżając na wakacje. Jak potoczy się ich wakacyjna znajomość? I czy pozostanie pod epitetem wakacyjnej? Kto wie, nie my.

Blog: Patrząc przez palce, słońce oślepia tak samo 

Serdecznie zapraszamy :D 



3 komentarze:

  1. Znając ciebie, opowiadanie będzie świetne, mimo polskich imion i miejsc (nie wiem dlaczego, ale jakoś nie przemawiają one do mnie). Z pewnością będę śledzić na wattpadzie ^-^

    PS. Kiedy "Wielki Król"??? Odkąd kalendarz pokazał datę 10.07, codziennie wchodzę na twojego bloga z myślą 'A może już? Może wstawiła?' :P Także ten, czekam z niecierpliwością xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję to skończyć tej nocy xD siedzę właśnie z otwartym wordem, zostało mi dosłownie kilka scen do zakończenia tego rozdziału. A juz mam 7 xD Spięłam się napisze to, naprawdę, wstawię o 3 ale wstawię xD
      Wiesz, też miałam dłuugi okres awersji do polskich imion i miejsc, ale ostatnio (po warsztatach filmowych) coś mi się przestawiło w głowie i zaczęłam patrzeć na rzeczywistość, która jest. Zwrot akcji w życiu xD
      Dziękuję za wytrwałość, jesteś super!
      Osobiście nie przepadam za wattpadem, zdecydowałam się na umieszczanie tam tego także, bo odbiór jest większy xDD

      Usuń