czwartek, 6 sierpnia 2015

Niucon ktoś?

Tak, to znów ja w poście bez Lad czy czegokolwiek innego a kurde miałam nadzieję że uda mi się skończy jednego shota z Drrr przed konwentem i wam dam :c tam ktoś w komentarzach pytał czy potrzebuje pomocy- nie potrzebuje,ale dzięki c: może kiedyś skorzystam xD zawsze możecie wysłać SMS xd w każdym razie moje pytanie jest - KTO JEDZIE NA NIUCON! ( bardzo mądrze o to pytać dzień przed, brawo Haru) będzie można mnie tam spotkać, 1 dnia będę jako Dipper a 2 jako Mabel z Gravity falls :D mój pierwszy cosplay awww będę mieć pluszowego Billa ( sama szylam <3) wiec jeżeli ktos zdoła przeczytać tego posta przed konwentem lub w trakcie to może mnie gdzieś złapiecie żeby pogadać czy mnie opieprzyc xD
LAD będzie i będzie na pewno przed wrześniem, z całych sił postaram się o dwa rodziły, i jakieś shoty w miedzy czasie, po powrocie z wakacji zrobię sobie czas na nerdzenie i się zacznie wiec nie traćcie nadziei xD
Pozdrawiam i do zobaczenia  (może na żywo ;)

5 komentarzy:

  1. Haru, Haru! Mesu będzie! Prawdopodobnie większość czasu spędzę w cosplayu Alluki Zoldyck z HxH (sama szyłam!), więc jak ktoś coś to chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Yey :D to widzimy się xD

      Usuń
    3. Widziałam kogoś w cosplayu Aluki na panelu o HxH. To ty? :)

      Usuń
  2. A tak ostatnio sobie myślałam kiedy przetłumaczysz jakiś rozdział LaD :o Ja ce jusz, teras! ;<
    Nie, nie jadę. Miałam iść na Balticon ale jakoś nie wyszło xd a to był najbliżej mnie jak tylko się dało ;-;

    OdpowiedzUsuń